Příprava náborové kampaně žáků prvních ročníků
Škola mezinárodních a veřejných vztahů Praha vznikla v roce 1991 jako jedna z prvních soukromých středních škol v ČR vůbec. Nabízí studium v oborech: Mezinárodní vztahy a diplomacie, Mediální komunikace a PR, Finance, business a světová ekonomika, Právo a právní administrativa a Destinační management.
Realizace: 2019/2020
Hlavní oblasti expertní spolupráce
- Návrh marketingového plánu akviziční kampaně pro školní rok 2010/2021 (kanály, nástroje, termíny, sdělení)
- Zajištění čtyřfázové bannerové e-kampaně zacílené na žáky a rodiče v regionu Praha a střední Čechy
- Cílená podpora FB příspěvků školy – propagace atraktivních aktivit školy, Dnů otevřených dveří, přijímaček nanečisto…
- Zajištění tištěné náborové inzerce a PR prezentace školy v tematicky zaměřených přílohách celostátních deníků a magazínů městských částí Prahy
Umíme se přizpůsobit prostředí klienta